خرید پستی دستگاه حجامت و بادکش, دستگاه رفع خستگی و درد و گرفتگی عضلانی, ماساژور بادکش طبی اصل

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

 دستگاه بادکش بدن
دستگاه بادکش بدن
در طب سنتى چین، تلفیقى بین «بادکش درمانى» و «طب سوزنى» صورت گرفته است و طبیبان چینى، در بسیارى موارد، جهت افزایش تأثیر طب سوزنى، آن را همراه بادکش به کار مى برند. در طب سنتى ایران زمین نیز درمان با بادکش (حجامت گرم و خشک)، سابقه اى طولانى دارد و توسط پزشکان بزرگى چون «ابو على سینا»، «رازى»، «جرجانى» و بقیه، بارها جهت درمان بیمارى ها و درد هاى مختلف، تجویز شده است.
در طب کلاسیک و جدید نیز مطالعات فراوانى روى تأثیرات بادکش در درمان بیمارى ها و مکانیسم این تأثیرات انجام شده است.
این دستگاه ترکیبی از بادکش درمانی و مگنت درمانی بوده که برای رفع خستگی و درد و گرفتگی عضلانی موثر است و به عنوان یک ماساژور طبی در تمامی نقاط بدن قابل استفاده می باشد .
این روش درمانی دارای سابقه چند هزار ساله میباشد که پزشکان از زمانهای دور با شیوه‌های سنتی در درمان بیماریها و دردهای عمومی بدن از آن بهره می گرفتند .. یکى از علل درد و خستگى در قسمت هاى مختلف بدن تجمع بعضى مواد نظیر اسید لاکتیک و سایر مواد زاید سلولى در مویرگ هاى سطحى بدن است که معمولا با اختلال در خون رسانى موضعى همراه است.
1. بادکش با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحى، تجمع خون در موضع و افزایش خون رسانى موضعى مى شود. در نتیجه اکسیژن و غذاى بیش ترى به سلول ها رسیده، درد و خستگى رفع مى شود.
2. افزایش خون رسانى موضعى با فراخوانى سلول هاى دفاعى و فاکتور هاى ضد الـــتهاب خونى به موضع، باعث تسریع ترمیم آسیب هاى بافتى و عفونت هاى موضعى مى شود. مثلا با بادکش کردن اطراف زخم هاى بستر مى توان به ترمیم و بهبود این زخم ها کمک شایانى کرد.
3. بادکش با ایجاد خلاء در تخلیه ى سموم و عفونت هاى موضعى مثلاً در گزیدگى با مار و عقرب کمک کننده است.
4. بادکش با ایجاد فشار منفى باعث انبساط عضلانى شده و در رفع اسپاسم عضلانى که علت بسیارى از دردهاى موضعى است، کمک کننده مى باشد. 5. بادکش متناوب با جذب خون به عضلات در رفع لاغرى هاى موضعى و افزایش بافت ماهیچه اى موضع مؤثر است.
6. اگر علت چاقى تجمع موضعى چربى باشد، بادکش گرم در سوزاندن چربى هاى موضعى مؤثر است. (با مکانیسم فراخوان خون به ناحیه ى پرچربى)
7. از فشار منفى ایجاد شده توسط بادکش مى توان در کنترل و تنظیم بعضى از خونریزى ها در بدن بهره گرفت. مثلاً در هایپر منوره (قاعدگى با خونریزى شدید) مى توان زیر سیـــنه ها را بادکش کرد. با این عمل فشار خون از اندام تحتانى به سمت اندام فوقانى متوجه شده و از شدت خونریزى کاسته مى شود یا در خونریزى کم (هایپو منوره) با بادکش کردن ران ها و ساق پاها مى توان فشار خون را از قسمت هاى فوقانى به سمت اندام تحتانى متوجه ساخته و میزان خونریزى را افزایش داد. یا در خون دماغ شدید با بادکش کردن اطراف ناف (در طرف خونریزى) فشار خون به قسمت هاى تحتانى منتقل شده و خون دماغ کم کم قطع مى شود. و موارد استفاده دیگر … کلیه محصولات تست شده است و در صورت هر گونه مشکل با شماره روی فاکتور تماس بگیرید با ایجاد خلاء باعث انبساط عروق سطحى، و افزایش خون رسانى موضعى می شود باعث تسریع ترمیم آسیب هاى بافتى و عفونت هاى موضعى مى گردد. بادکش گرم در سوزاندن چربى هاى موضعى مؤثر است و فواید بسیار زیادی که در حدود چندین صفحه می باشد

 

 

 

 

 

خريد دستگاه بادکش بدن

خريد دستگاه بادکش بدن

 

 

 

زمردماركت...
ما را در سایت زمردماركت دنبال می کنید

برچسب : بادکش درمانی, بهترين ماساژور طبی بدن, حجامت و طب سنتی با دستگاه بادکش طبی بدن,خرید دستگاه بادکش طبی بدن,دستگاه رفع خستگی و درد و گرفتگی عضلانی و حجامت, نویسنده : admin zomorrodmarket بازدید : 481 تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392 ساعت: 22:13